português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
MOLL DE ALBA CABOT, JORGE []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 2   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 2
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Análisis del comportamiento del turista de negocios en Barcelona / Jorge Moll de Alba Cabot, Lluis Prats, Lluís Coromina
Moll de Alba Cabot, Jorge


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 15, núm. 2 (2017) , p. 419-435 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.

Aquest article analitza el comportament dels turistes de negocis de la ciutat de Barcelona. S'estudia l'efecte de la durada de l'estada en les relacions de la motivació, la satisfacció, la imatge, la repetitividad i la recomanació. El model teòric proposat es basa en la literatura, planteja 9 hipòtesi de treball i aporta coneixement sobre els efectes de la durada de l'estada sobre la destinació. La metodologia utilitzada són els models d'equacions estructurals, i l'ús de l'anàlisi multigrup. La mostra usada són 2976 turistes de negoci que pernocten a Barcelona. Els resultats suggereixen que els turistes professionals de curta i llarga estada es comporten de manera diferent, així com que la majoria d'hipòtesi són acceptades amb diferent grau d'intensitat. També permeten proposar implicacions i suggeriments en l'àmbit de les polítiques turístiques, estratègies de gestió i futures línies de recerca.


Matèries: Turisme urbà ; Viatges ; Dades estadístiques ; Enquestes
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2013
Autors add.:Prats, Lluís ; Coromina Soler, Lluís
Accés: http://www.pasosonline.org/es/lectores/ultimo-numero/1061-1


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 2
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Análisis de los perfiles de corta y larga duración de los turistas de ocio de Barcelona / Jorge Moll de Alba, Lluís Prats, Lluís Coromina
Moll de Alba Cabot, Jorge


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 39 (Enero - Junio) , p. 343-366
Bibliografia. Resum en castellà i anglès. També disponible (en pdf) una versió resumida de l'article en anglès.

Aquest article analitza l'efecte de la durada de l'estada en relació als conceptes de motivació, satisfacció, imatge, repetitividad i recomanació. El model teòric es basa en la literatura i utilitza una metodologia d'equacions estructurals a través d'una anàlisi multigrup. La grandària de la mostra és de 10,953 enquestes a turistes. Els resultats confirmen la majoria de les hipòtesis. Per exemple, la imatge té un efecte en la repetitividad, recomanació i satisfacció. A més, es troben diferències en els efectes de les variables segons els turistes de short i long break.


Matèries: Turisme urbà ; Dades estadístiques ; Enquestes ; Característiques demogràfiques ; Composició socioeconòmica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2009 - 2011
Autors add.:Prats, Lluís ; Coromina Soler, Lluís
Accés: http://hdl.handle.net/10201/53216
http://revistas.um.es/turismo/article/view/290591/212451 [Versió en anglès]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3